Iskolánk kéttannyelvű programja 1999 óta működik, és rendkívül sikeres (a programról itt olvashatnak bővebben).
A kéttannyelvű képzés iránti nagy érdeklődés és igény minden évben megmutatkozik az elsős beiskolázás időszakában. Nyelvtanáraink tehetséggondozó munkájának eredményességét a végzős nyolcadikosaink nagy arányban megszerzett nyelvvizsgabizonyítványa is jelzi, valamint a kiemelkedő versenyeredmények.
Diákjaink szóbeli kifejezőkészsége, gondolkodási-, inter- és intraperszonális készségeik és önbizalmuk fejlődésében is kulcsszerepet játszik a kéttannyelvű képzés. A tehetséggondozást segíti, hogy nyelvtanáraink javaslatai alapján évfolyamonként egy-egy tehetséggondozó csoportba válogatjuk kiemelkedő és motivált tanulóinkat.
A nyelvi kompetenciák fejlesztése komplex, hiszen kiegészül az angolszász kultúra és hagyományok megismerésével, ápolásával, és mindezt szórakoztatóan, interaktívan, tevékenység közben valósítja meg. (Halloween-party, St. Patric’s day, angol nyelvű prezentációkészítő verseny).
Az angol nyelv mellett diákjaink japánul is tanulhatnak délutáni szakkör keretében. Nemcsak a beszélt nyelvet és az írást sajátítják el itt, hanem lehetőségük nyílik egy különleges, távoli kultúra, gondolkodásmód megismerésére is, ami tovább bővíti látókörüket.
Tehetséggondozó programunk azonban nem csak a nyelvi képességek fejlesztésére koncentrál, tehetségműhelyeinkben diákjainknak lehetősége van további, érdeklődési körüknek, képességeiknek megfelelő tehetségfejlesztésre is.
Tehetséggondozó szakköri foglakozásainkról itt olvashatnak részletesen.
Változatos tevékenységeket kínáló tehetséggondozó munkánk eredményeképpen fejlődnek a gyermekek intellektuális képességei, logikus gondolkodásuk, kreativitásuk, vizuális, illetve mozgásos kifejezőkészségük. Erősödik felelősségérzetük, és személyiségük harmonikus fejlődéséhez is segítséget kapnak.
A kéttannyelvű program, valamint a tehetséggondozó munkánk eredményességét igazolják diákjaink jó tanulmányi eredményei, az OKM méréseken (a célnyelvi méréseken kiugróan magas) az országos átlag feletti eredmények, a továbbtanulási mutatók alakulása, a továbbtanuló diákok középiskolai eredményei, versenyek eredményei kerületi, fővárosi, illetve országos szinten.
Gazdagító projektjeink, tehetséggondozó műhelyeink, rendezvényeink kidolgozott rendszerét és tartalmi anyagát szívesen megosztjuk műhelybeszélgetéseken, szakmai tapasztalatcseréken.